Happy Family

Happy Family

Tuesday, September 16, 2008

Ape cerrrr?

Hari ni kat opis mcm biasa je..tak de lah bizi pun. Mmm...story pasal berbuka semalam ajelah...Balik keje terus gi Pasar kat rumah mak, then bedezup ke gerai Mak cik Senget. Hahahaha..manelah datangnye name mak cik senget ni. Sebenarnya mak cik senget ni kepala dia macam senget2 sikit. Aku start beli kat Mak Cik ni dah bertahun2 jugaklah sebabbbbb tekak amy cume boleh makan lauk yg dimasak oleh Mak cik senget ni je yang mana menepati piawaian dan ISO 2008. Amy ni sape pulak??? Amy ni teman tapi mesra tidur sekatil sebantal ngan aku lah...laki gua...(kalau abang baca..jangan marah aaaa....)

MMm....lauk yang aku sempat rembat sebelum hujan turun..paru goreng bercili ($2), sambal ikan bilis + petai ($2), kepah masak sambal ($2), Air soya panas ($2). Lauk2 ni kiranye memang lauk wajib aku beli..sebab merangkap lauk mak bapak dan anak2 punye...Lauk2 ni semua aku beli kat gerai Mak andam..kenapa name dia Mak Andam sebab dia ni tokey kedai Mak andam tapi terjun bidang masak-memasaklah pulak. Lauk kat dia ni banyakkkkk.....Kiranye macam berbaloilah aku beli.

Then citer masa berbuka pulak. Anak jantanku Hariz, suke makan paru ngan kepah..so aku letaklah 2 lauk ni..sekali kepah dah habis...dia mintaklah lagi..tapi yang aku dengar ialah...umiiii adik nak pekakkkk......sekali aku dah tersengih2..aku tanye lagi..adik nak ape??? nak pekakkkkkk....hahahhahaha...lawak..lawak...

Balqis makan nasi ngan paru je..

1 comment:

Nis Manis said...

mcm2 nama penjual tu ada kann..

hiks!