Happy Family

Happy Family

Tuesday, September 16, 2008

Layannnnn...

Aku hari ni begitu sibuk sekali...tapiiii kenape sibuk eh?? hehehhe...aku sibuk dok mengumpul resepi2 biskut raye..maklumlah dah nak raye kan. So aku memang tak de mood nak buat keje. Ye ke tak buat keje...??? Adeee...ade banyak keje..Keje nye layan gambar...



Ayeh marah sape tu??



Isshhh..Ishhhhh..Issshhh...sedapnye tido anak umi niii...Penat sangat kee? Sian Balqis..Pose ke tak ni???

Mmmm....hari ini aku ingat nak buat kuih tart nenas lah...semalam balik keje terus singgah kat Sri Gombak cari kedai jual bahan2 kek. Sekali jumpe..tak sangkalahhhhh...aku happy gile. Tengoklah kalau jadi biskut tart aku tu aku tempek lah kat sini. Tunjuk bukti yang aku berjaya buat kuih tart versi aku!!

1 comment:

arianna adrizal said...

aduh~ sebut je tart nenas.. da terliur ni. kalau tgk gambarnye.. lagilaaaa... hehe