Happy Family

Happy Family

Monday, October 13, 2008

Bile balqis melukis

Hehehehe...aku selalu letak surat2 atau envelop2 kat atas meja solek aku. Then kat dalam bilik tu adelah sebatang 2 pen @ pensil. Masa aku bersiap selalunye hero dgn heroin aku tu sibuklah dok mengacau. Ade je benda nak di susun kat meja tu.

2 hari lepas aku tengah sikat rambut then aku terperasan something kat envelope atas meja. Terus aku ambik hp and snap.

Tadaaaaaa.....Balqis the artist.



Aku rasa terharu sangat...dia memang suke lukis gambar orang2. Kadang2 aku sesaje suruh dia lukis gambar aku lah, ayah dialah, hariz lah...

Cantik tak balqis pakai tudung???

2 comments:

Nis Manis said...

mmg tantekkk dia btudung tu.. hiks!

sejuk je mata mandang kan..

:)

MK said...

yangggg maceh sbb singgah dapur mk ahakss!