Happy Family

Happy Family

Wednesday, November 26, 2008

Kurang Sihat

Alahaiii...dah 3 hari aku kena serang dek selesema ngan batuk...teruk gilelah..Hari isnin aku dah EL pasal Ayeh demam ngan selesema..Balqis pun same gak tapi tak berapa teruk sangatlah..Then teruslah bawak anak2 gi Klinik..Amy pun ambik EL jugak ( Amy keje ptg patutnye hari tu..dah rugi tak dpt OT)..

Hari Ahad lepas (23.11.2008) aku gi kenduri kawin sepupu aku kat Seremban; Ami kawin...Ramai jugak yg datang..Alhamdulillah cuaca sangat memahami..Hujan pun turun rintik2 je..Gambar kat rumahlah pulak..Nanti aku nak tepek lah..Yelah adelah kenangan gambar kawin sepupu aku kat dalam blog ni...Baru lah berseri..

Aku tak taulah kenapa aku malas sangat nak apdet blog ni..Yg pasti aku tak reti nak buat karangan2 ni..tapi bile baca orang punye en3, syok jeee...pandainye diaorg mengadun bahasa...

Takpelah nanti aku cube dan cube lagi...

Balqis perasan jadik model...

2 comments:

Faina Arisya said...

cepat sembuh yer.. kesian anak2 kan bila kita tak sihat..

aLiYaHaRiZ said...

Itulah, bile kite dah x sihat..jwbnye ayah dialah jadi mangsanye...nak masak pun jadik malas..tapau ajelah...