Happy Family

Happy Family

Wednesday, November 26, 2008

Aku kat Seremban

Mmm..dah malam ni..aku dah siap basuh baju..tapi bukan aku yg basuh punnnn...mesinlah..aku dah siap basuh seluar jins laki aku...haaa ni basuh pakai tangan yekk...request by amy boncit...(laki kesayangan hamba)...hehehehe...dia kate nak bagi upah? Haaaaa!!!! upah!!$%^&????

Ok, lupekan pasai upah..skrg ni aku nak masukkan gambar2 yg aku pegi kenduri..majlis kenduri tu tak de lah meriah manepun...ikut syarat jelah..tapi yg tak bestnye, gambar aku anak-beranak tak de pulak..hhhmmm camne ni??? ini tidak adilll!!!!

Ape pun layannnnnnnnn......

Aiikk..pengantin pakai spek?? Panas sgt ke?? Sekali sakit mata daaaa......Aiyaaaaa..kesian Raja Sehari ni...Dua2 pulak tu sakit mate....Tak pe, tak pe...yang penting kenduri tetap jalannnn...

Yg ni pulak gambar aku, je_ar, kecik & mamat, Pengantin, Je_ar & Balqis (Baju pink)

Abah dgn mak yg dah lepas menjamu selera....(Abaikan je org tua kat blkg tu yekk)

Artis mane pulak yg menyumbangkan suara niii??? Inilah dia si Je_ar...(member tgh pegang mic; yg baju oren Syawal, adik pengantin lelaki)

Dan yg akhir sekali......

Yaaaa...atas permintaan che abang yang tersayang...(sayang ke???) kete kesayangannye yang telah dipakaikan sport rim cap ayam...hehehehe..(abg jgn marah wany yekk cakap cap ayam)...

8 comments:

Intan and The Boys said...

musim org kawen kan skang ni?
biar pon kite tak ada banyak sangat jemputan, tapi every week diheret ibu temankan dia ke majlis kawen.
huhuhu~

Suki Cida said...

uniq la... pakai spek sbb panas ke sakit mata tul2? siannya.... sedih ar gitu...make up tebal2 pakai spek?

Deqna said...

kesian pengantin dua2 sakit mata... patutlah pakai spek.. yelah kalau tak mana nak nampak kan pengantin pompuan pun pakai spek...

pearl'E.J said...

alamakkk... dua2 pengantin pula tu sakit mata... hehe... nasib baik still boleh bersandingkann...

Nis Manis said...

ada x antara jemputan iteww yg terjangkit sakit mata??

**larikkkkkkkkkkk!

;p

sayang mama papa said...

ok lah tu dua2 pakai spek sehati sejiwa hahaha...kelas gitu

Faina Arisya said...

lama tak update.. sibuk eh??

@chik said...

mmg teruk...kitorg satu keluarge bejangkit ngan perantin....dari seramban ke melati....dari melati ke gombak....dari gombak ke putrajaya....hehehe