Happy Family

Happy Family

Tuesday, June 23, 2009

Thanks to Weeda...

Mula2 sekali nak ucapkan terima kasih kat Weeda sebab tolong bagi tips cara nak tukar template. Suke sangat sebab senang gileeee!!! Thanks again...(to Weeda : lain kali comment lagik tau kat blog akak ni..)

Lepas ni bolehlah tukar selalu...mmm..actually tak tau nak cerita pasal ape..yang ade kat dalam pale otak ni citer sedih lah...aku akan dapat final result by today. Kalau berita baik akan aku cerita kat sini n kalau berita tu kurang best pun aku akan citer kat sini jugak...ialah nak buat inspirasi...

Harap2 ade rezeki lah.......

9 comments:

eynda said...

Dah lawa pun rumah bercat baru hehe....

weeda said...

sama2 kak..sajer baca2 blog orang..nampak akak tanya tu, saya bagi la idea sket hehehe...tak sangka plak buat entry ni..mekasih..Salam perkenalan yer..i follow huhuhu :)

aLiYaHaRiZ said...

To Eynda; kite gune cat jotun lagik...hehehehe.....

To Weeda; terima kasih daun keladi, lain kali kalau ade ape2 tutorial kongsi2 lah lagi...kecik tapak tangan, nyiru akak tadahkan..

leeds said...

comel template baru ni :)

Unknown said...

hm..kdg2 jeles tgk akak bergambar dgn family gi2...haha..ble lak nk jd kak wanie ek? gila mia piki cam2 kan?

xpe..xpe..it;'s a dream gak

ooo..rumah baru ek..mana pic umah ye..mia x tahu pun...

tq kak for support..

sentiasa mennatikan coretan terkini kak wani

sayang selalu

keep sukses k

@chik said...

lawa nye layaout kooooo...
aku nak gak...

waaaaaaa.......

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

NAK ADDRESS.. NAK SEND HADIAH FROM LOSEWEIGHT-CHAIYOK

Unknown said...

arrggghh..ku dah lama tak lepak carik dah lost track member dalam tue...ini member CARI kah....salam kenal...meh la kita follow memfollow...

Ernie said...

macam mana nak buat? ajarla saya pulak