Happy Family

Happy Family

Monday, October 12, 2009

Bio Aura Harga Runtuh!!

Bismillahhirrahmanirahim...

Dah lame gile tak menulis kat blog ni...bukan sebab bz tapi lebih suke merayap membaca kat blog2 orang lain :) actually aku nak jugak buat sehari 1 entri tapi tak reti nak karang ayat lah...Chooiii..hikhikhik...

Berbalik pada title aku tu..memang betul2 aku dapat harga runtuh. Harga sebenar tak salah aku RM2,080.00 tapi aku beli cume RM1,000.00 je. Actually aku dah lama pasang niat nak beli Bio Aura ni cume tak mampu lah....mahal sangatttttt. Pastu kalau nak hutang pun minimum boleh bayar sebulan RM100. Kalau dah RM2k berapa bulan lah pulak aku nak tanggung hutang.

Aku dapat contact ni pun kat carigold.com. Masa raya hari tu dia buat promotion RM950.00 tapi aku masih dok berkire2 lagi nak ambik ke tak nak ambik ke tak. Sekali bile aku book je dah habis pulak....Tak pe lah rugi pun 50 hengget je..Yang penting barang baru bukan second hand punye.

Kalau sape2 yang teringin nak nak pakai Bio Aura tapi bajet ciput mcm aku boleh lah contact kat sini http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=92661&page=21

Kalau korang rasa tak cukup duit nak beli cash boleh jugak bayar installment tapi dia markup sikit lah...And Bio Aura ni yg brand Hi-O Marketing tu tau. Alaaa..yg iklan kat TV3 tu.."syukurrrrr alhamdulillah"..haaa trademark dia cam tu lah.

Yang penting bulan depan aku dapat duit kutu.....kire cover baliklah modal aku beli benda ni...syurkurrrr alhamdulillah...

5 comments:

edrina said...

wah untung ni.. mmg bagus pakai penapis air sebab la ni air paip kiter tu macam2 ada huhu

mia said...

hehe..bagus kak..

(mia)

CT said...

Terima Kasih kak kerana promote barang kami. Kepada yang berminat boleh hubungi saya CT 0192189282, Hanya Rm1000 untuk set Bio Aura. Tinggal 2 unit sahaja lagi.

yatisalem said...

hi
USANA;rebate rm24 dan free handmade jewelry
hi;

Kepada sesiapa yang berminat untuk join member dibawah saya dan beli mana-mana product USANA rebate rm24 dan free salah satu item handmade jewelry saya ,sila rujuk website dibawah untuk keterangan lanjut


USANA ;selepas 5 hari bersama USANA berat saya turun 4kg dan kesihatan saya bertambah baik(sila nyatakan penyakit yang anda hadapi sekarang)-kini sudah 40 hari saya bersama USANA dan berat saya turun 10kg tanpa senaman(berat akan turun secara natural bersama program diet dan pemakanan yang sesuai ).Disamping itu juga USANA mempunyai rangkaian product untuk seluruh kesihatan kita .nyatakan penyakit anda dan saya akan advice product USANA yang sesuai

pendaftaran keahlian rm99(sesudah menjadi member anda akan diajar bagaimana membeli USANA secara online dan tidak perlu pergi ke outlet sendiri untuk mendapat barang kerana barang anda akan dihantar terus oleh HU USANA by city link ,rm4 untuk shipping seluruh malaysia tidak mengira berat pesanan anda.Saya juga akan membimbing anda untuk menjadi distributor bagi product USANA secara online khususnya)

add saya di ym anda;
usana_yatisalem

http://www.usana.riqzmiecreation.com/

http://www.riqzmiecreation.com/

myfamilybiz4u said...

salam perkenalan...
murah mmg murah.yg murah tu selalunye dh abeh warranty.ato pun yg second hand nye..nnt nk tuka2 filter and service ade ke org tu nk tlg akak buat.
harga B.A mmg 2080 sebb warranty and service dealer selama bertahun2...klo org jual murah tu.sebb die tak reti nk jual and barang dh terperap lama..
jes wanna share the info ye kak..taknak akak tertipu ye.jgn mara