Happy Family

Happy Family

Monday, January 18, 2010

2010 tahun mencabar..

Tahun ni Balqis dah sekolah darjah 1, Hariz pulak masih kat Tabika Kemas lagi sebab dia 6 thn. Alhamdulillah..sekolah rendah dekat je dgn rumah mak. Maka setiap pagi..ayah dia pegi hantar dia sampai kat kelas. Pastu pagi2 aku belikan nasi lemak bekalkan dekat dia. Bawa bekal lagi bagus pasal makanan kat kantin tu dah standard pasar malam je regenya. Tak boleh blah. Menyakitkan hati aku jeeee....

Yang bagusnya Balqis ni bile dah bagi bawak bekal, duit belanja tak yah bagi pun dia x kisah. Cume sekolah agama je lah dia nak belanja beli kopok lekor lah, nak beli gula2 lah...tapi dia belanja x banyak pun...cume 50 sen je..

Hariz pulak mcm biasa lah..sekolah tu utk dia nak berseronok..belajar tu dia boleh catch up..cume malasnya lebih...kalau suruh menulis, mcm raksasa dah tulisan dia..dari kecik jadi besar...Itulah..anak lelaki kan. Tak boleh nak buat ape lah...

Dah lame aku x menaip kat blog ni..bukan ape..aku lagi suke blog walking dr menaip kat sini. Insyallah..mulai dari hari ni aku nak rajin2kan jari aku ni menaip sekurang2nya 1 entri sehari.

Mmm...tahun ni jugak merupakan tahun yang penuh dugaan dan emosi. Yelah walaupun bukan kena kat aku tapi kena kat salah seorang family aku...aku tumpang sedih dan simpati. Insyallah..aku harap selepas ni akan ade sinar bahagia.


Balqis nak gi sekolah agama..


2 org budak nakal yang aku sayang..

2 comments:

@chik said...

time kasih kerna bagi sokongan padu kat aku...

bahagia rasanya dapat kakak camnih...

aku rasa bangga sgt...time kasih yeh...

kalu takde ko, tak tau la camane aku...

begitu gak kuarge kita...byk bagi semangat kat aku...

baru aku sedar skrg, sume sayang kat aku...kuarge kita begitu bemakne sekali dalam idup aku...
aku takkan sia2kan kuarge kita...
aku nekad...aku nekad...

moga tuhan lindungi aku, rahmati dan memberi sinar bahagia untuk aku dan kita sume....aminnnnn

aLiYaHaRiZ said...

aku sayang makkkkkkk....