Happy Family

Happy Family

Thursday, September 25, 2008

Baby ramadhan..

Alhamdulillah Nomi adikku yang bongsu dah selamat melahirkan babynye kat Hopital Selayang. Dapat anak pompuan..Makanya aku pun bercutilah hari Isnin n Selasa (Bercuti pekebedanya, aku EL)...Anak dia kiuttt sangat..Balqis ngan Hariz pun suke..Baby tu namenye dah ade tapi keep on tukar2. Berat 2.73kg. Ni ha gambar die..Putih melepak..

Nomi n Baby
Baby

Hmmm....Si kecik pun dah admitted kat Hospital Putrajaya jugak hari ni. Sebab dah turun tanda. Mungkin hari ni atau esok kecik bersalin. Nampaknye bertambahlah duit raya untuk anak2 buah aku. Raya ni tak taulah aku nak balik mane lagi. Mama balik pahang, amy dah ambik cuti 1 day before raya and 1st Raya. Tak tau lagi plan macammane...Kalau kecik bersalin sebelum raya ni, maknanya hari raya mak mungkin tak kemana-mana. Aku pulak mungkin akan ke Klang. Mcm biasa raya rumah Tok E-na.




5 comments:

Masviona said...

cutenya baby nih...suka sgt tgk baby yg baru² lahir nih...sambil tuh suka cium gak coz bau diorg wangi...bau dr syurga lah katakan

arianna adrizal said...

comelnyee.. :)

seronok kan.. dpt baby raya. org kata sambutan berganda.

aLiYaHaRiZ said...

Seronok tu memanglah...adik wany tu baru 20 thn tau. Kite dulu2 umo 20 tgh dok struggle pecah otak yg dia dok struggle nak beranak..heheheh...

Nis Manis said...

tomei nye!!

bajet duit raya kene lbh skett la nmpknye ekk..

;p

Unknown said...

congratulation!

sempat jugak baby ni kutip duit raya tahun ni!