Happy Family

Happy Family

Monday, September 29, 2008

Dapat lagi!!

Bulan Ramadhan thn ni sangat bermakna buat diri aku dan family sebab aku dapat 2 anak buah serentak. Yang paling best nye Kecik dgn Nomi ni kawin pun serentak. Tak sangka pulak dapat rezeki timang baby time yang sama jugak. Anak dia orang ni dua2 pun pompuan. Yang sorang bersalin kat Hospital Selayang n yang lagi sorang kat Hospital Putrajaya.

Nama saya Nur Qistina

Inilah Kecik. Kecik @ Mak Ude yang tak berapa kecik. Maknye Qistina

Ni adik aku yang bongsu, Nomi n anak dia Nur Liyana.


Dannnnn.......yang ini pulak model losyen........

Nama saya Hariz.

Layannnnnnnnnnn......

4 comments:

HEMY said...

salam jengah...nur qistina..emm emm..sgt popular nama ini..

budak kecik mmg sonot..stkat bg sya jaga mak ayah gi kerja..takde hal punyaaaaaa

!Nt4N said...

selamat hari raya tuan uma :)

bestkan kalo melayan anak2 buah ni

Anonymous said...

hang bile lagi nak tambah team?

Anonymous said...

salam tuan rumah..selamat berkenalan..sama pulak nama anak buah kamu dengan nak akak..