Happy Family

Happy Family

Friday, February 19, 2010

Cuti CNY

Chinese New Year tahun cuti panjangggg. Bos aku bagi cuti sampai Rabu. Besttt...

Hari Ahad tu aku memfollow rombongan meminang ke Lipis, Pahang. Lokasinya betul2 kat taman depan Rumah Dato Siti. Merasa aku tengok rumah Siti walaupun dari jauh...hehehe...

Dah melalut pulak......Citer selanjutnya; kiteorg ni nak gi meminang untuk adik lelaki aku. Tunangnya ni keje kat Terengganu, staff gomen. Adik aku pulak kat KL. Kirenya diaorg ni PJJ lah..Percintaan jarak jauh...Siannnn....

Rombongan aku 3 kereta je dari KL. Yg pegi tu pun adik-beradik aku je plus Pak Cik aku sebab dia yg jadi wakil keluarga aku. Alhamdulillahhhh..urusan peminangan ni semuanya berjalan lancar. Ikat setahun je..kalau lagi cepat lagi bagus. Kata belah pompuan la..

Ni je gambar yg ade kat dlm henpon: -


Je'a n Liza

Balqis n Liza

4 comments:

Mia-Ina said...

wah jejalan pi meminang ye kak..kte pernah sekali ikut rombongan meminang..best...hehe

@chik said...

aik..mane gamba aku...ko tak amik yeh arituh...hhmmmm

aLiYaHaRiZ said...

gamba ko x cantik....tak yah lah letak..nanti blog ni jadi x cantik jugak..hahahaha...mokde jangan maraaaa..

Redbloodsnow said...

zie lom pnah lg ekot rombongan meminang taw. mesti best je kan... :)